Hello!

Привіт друзі!
Ви потрапили до мого невеличкого online-щоденника.
Мене звуть Олег.Мені 21 рік.Українець.
Моя батьківщина - місто Кобеляки,що на Полтавщині.Студент. Захоплююся футболом та все,що зв'язано з комп'ютерами.
Фан полтавської "Ворскли" та коханої дівчини)
Дуже часто сиджу в інтернеті.
Слідкую за новітніми технологіями та новинами.Багато читаю.
Маю свій сайт SoOD
Я належу до багатьох соціальних сітей (вКонтакте, Facebook, Однокласники та багато інших).
Інколи підробляю футбольним журналістом.Так що тут частенько будуть писатися розповіді про футбольні баталії районної першості,футбольних матчів "Ворскли" та багато чого іншого.
Я вже неодноразово створював в мережі різні щоденники,але по різних причинах довго вони не існували.Маю надію,що цей були більш живішим)))Тут будуть писатися різні цікаві новини.
Надіюсь,що Ви сюди будете часто заходити.
З повагою, Олег

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тіні забутих боїв

Журналістика - робота не для слабонервних...

Пам'ятники Кобеляччини. Алея Слави м.Кобеляки