Журналістика - робота не для слабонервних...

Я завжди знав, що журналістика - справа нелегка. Але я ніколи не думав,що мені будуть "палки в колеса" вставляти.
Все почалося з моєї статті в "Ехо Кобеляк" (в Кобеляках це сама найпопулярніша газета) за попередню пятницю (25.9.2009). В ньому вийшла стаття за матч Першості Полтавщини між нашим "Колосом" та "Молодь"(Полтава) (1:2). В цій статті я характеризував кризу нашого "Колоса" та шляхи його подолання.
Коли я отримав у руки свіже "Ехо" я як завжди спочатку знаходив свою статтю.На перший погляд стаття як стаття (навіть фото мої потрапили;) Проте прочитавши її до кінця я побачив,що не все так добре...
Те, що я писав,я дуже добре пам'ятав (оригінали завжди зберігаю у себе на комп'ютері та на своєму сайті).
Так ось два речення,які були в статті,я так і не зміг згадати.Перевірив по комп'ютеру - я таке не писав (в цих "творах" було написано,що "невже серед команд "Будекспрес", Жуки та Котовське не можна зібрати 18 красних гравців, та зробити команду,яка б грала краще за існуючу...".
Насправді я собі не представляю,як серед команд ІІ ліги району створити колектив,який би добре грав в першості області)
В оригіналі було написано так :"В районі 28 команд!Невже не можна серед них зібрати найкращих 18 гравців. Я впевнений, що б та команда грала навіть краще за ту, яка зараз".
Видно було,що хтось змінив статтю.А от хто?!
Зв'язався з редакцією "Еха". Виявилося, що від мене останні дві статті (я їх відправляю електронною поштою) надішли їм...в двох(!) екземплярах.Причому обидві статті підписані мною, проте надіслані з різних e-mail'ів.
Як потім виявилося, один лист - то мій, а от інший - точна копія,проте "виправлена").
Як виявилося, то була електронна скринька ДЮФШ "Колоса"...як потім виявилося, мою статтю "коригували" за прямим наказом...представника команди «Колос» (Кобеляки)та за сумісництвом начальника відділу у справах сім’ї , молоді та спорту Кобеляцької райдержадміністрації Детюка Віталія Олексійовича!
З Віталієм Олексійовичем у мене до цього були нормальні відносини. Проте як виявилося "не всім можна довіряти". Людина може тебе підставити в будь-яку хвилину.
І раніше мої статті про команду йому "не подобалися", тому що вони "аж занадто негативні". Але і команда вже давно просто жахливо грає.Ну виграли останню зустріч на виїзді у ДЮСШ "ВОРСКЛИ"...ну то що? Все одно аутсайдери!По парі виграних ігор не судять!
Мене просто підставили перед читачами газети. Зробили так ,наче я під когось "підігрую".
"Колос" треба змінювати!Я про це писав вже давно! І НІКОЛИ Я не писав під Детюка,і ніколи не збираюсь.
Мені за статті не платять! Журналітика - це моє хоббі!
Я не збираюсь терпіти вмішування в свою роботу!!! Я пишу правдиві статті, за кожне написане мною слово та статті можу відповівісти перед будь ким. Я не пишу "під когось"!
А пану Детюку я співчуваю.Якщо він доходе до редактування чужих статей...видно нічого вже більше не вміє і не може в команді.Та й районні вічні скандали без рішення, або рішеннями "під когось" вже просто набридли. Кобеляччина при Олексійовичі - посміховище для футбольної України! Просто одна людина возомнила із себе "головного пана" Кобеляцького футбола.Хоче що всі йому поклонялися...ЩЕ ЧОГО!!!!
"Вічна диктатура" пана Детюка повинна ж колись закінчитися...пора відкривати дорогу кращим та молодшим.Вічних не буває...

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тіні забутих боїв

Пам'ятники Кобеляччини. Алея Слави м.Кобеляки